همه چیز درباره رشته ریاضی که باید بدانید
نوشته شده توسط : کنکور نویس

زمانی که در حال مطالعه این مطلب هستید به احتمال زیاد سوالات و دغدغه‌های بسیار زیاد و متفاوتی در ذهن شما وجود دارد و به موضوعاتی مانند مشاغل رشته ریاضی فیزیک، آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک، رشته‌ های پردرآمد ریاضی فیزیک و … فکر می‌کنید.

از طرفی اطرافیان، معلمان و دوستانتان سلایق خودشان را به شما تحمیل می‌کنند و از فواید رشته‌های تجربی یا ریاضی به شما می‌گویند و شغل های رشته ریاضی فیزیک یا تجربی را با آب و تاب برای شما تعریف می‌کنند و از طرف دیگر احتمالا شما هم نمی‌دانید که علایق شما چیست و دوست دارید که در نهایت چه کار کنید.

https://fa.ims.ir/

چیزی که معمولا در مورد شغل های ریاضی فیزیک می‌شنوید این است که برای ورود به رشته ریاضی هم باید یک سری پیش‌نیازها مانند علاقه به کار با اعداد و فرمول‌ها، توانایی تجسم ذهنی بالا و علاقه به درس‌های معمول این رشته مانند ریاضی و فیزیک را داشته باشید.

اما جدای از این‌که رشته ریاضی برای چه کسانی مناسب است آیا واقعا همه چیز به همینجا ختم می‌شود؟ آیا برای انتخاب رشته و ورود به مشاغل مربوط به رشته ریاضی و دیگر رشته‌ها تنها دانستن همین نکات سطحی کفایت می‌کند؟

در این پست می‌خواهیم از تجربه‌ای دست اول از تحصیل در رشته ریاضی و پس از آن رشته‌های مهندسی و بازار کار رشته ریاضی فیزیک حرف بزنیم. این متن با همکاری دو فارغ التحصیل از دانشگاه‌های شریف و امیرکبیر نوشته شده. با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 996

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: